Chci "videt" na 6 GHz (10) jaky merak poridit?

hwmp hwmp@mikroservis.cz
Pondělí Červenec 23 22:13:10 CEST 2007

Zdravim,

Minuly tyden jsem ten PSV-metr od DCOMu drzel v ruce :-)
na akci mikroexpo.cz - a pry to uz je finalni vyrobek
(co jsem videl ten predchozi prototyp, tak ten vypadal
malinko jinak, a nemel tam tu moznost pro 3.5GHz).
Tak snad uz to bude k dostani co nevidet. Taky na to cekame..........

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz