Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Červenec 23 15:51:58 CEST 2007

No ved to iste som pisal aj ja :-) Reagoval som na tu moznu zamenu putc
s puts. Podla mna si ich povodny autor nezamenil, lebo jasne pisal o
retazci (nie znaku), len sa mu nezdalo pridanie CR(LF).

miro

http://searchmarketing.yahoo.com/