Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 23 10:38:02 CEST 2007

Petr Zahradnik wrote:

> No a hlavne se SRAM vyrabi uplne jinou technologii nez ten zbytek.

Mno, SRAM sa nemusi nevyhnutne vyrabat inou technologiou, je to
prachsprosty CMOS proces rovnako ako zvysna logika jednocipu - nakoniec
tam NEJAKA SRAM v dnesnej dobe vzdy aj je (trebars registre)... To skor
FLASH sa vyraba inou technologiou, a tu tam - z nevyhnutnosti - nacpu
(proste tie kroky co su pre FLASH naviac sa pre zvysok cipu nerobia,
cize tam je maska cela cierna ci biela). Este jedna vec je co sa dnes
nerobi viacmenej kvoli odlisnej technologii, a to je integracia DRAM.

Ale je fakt, ze ak sa ma pouzit VELKA SRAM tak by to mala byt LACNA SRAM
a tam uz nejake technologicke uvahy zacnu byt... Tiez uvahy o ploche
cipu, suvisiacej vytaznosti, testovatelnosti, predajnosti, atd.apod...
ale ako som pisal, vedie to furt len k jednemu - peniazom...

wek