Piatok: LHC Sector 7-8 powered up

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 23 10:28:37 CEST 2007

Pekne.... takze pre spatnu vazbu sa meria len magnet a predpoklada sa,
ze teoretici spravne zratali ten zvysok a netreba kukat kadial lieta
zvazok, urcite je to dobre...?

Tych 450GeV je energia injekovaneho zvazku? Kua, to je riadna
striekacka: to je linearne urychlene az na taku energiu?

Tym 400MHz mam rozumiet tak ze ten protom obehne celych 27km za 1/400MHz
sekund? To mi vychadza nejako vela... Asi som tomu neporozumel. Mozes ma
prosim nakopnut?

wek