Piatok: LHC Sector 7-8 powered up

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Červenec 22 21:11:29 CEST 2007

zle som sa vyjadril, to su vsetko testy s prislusnym prudom. Na rozdiel
od magnetov pre magneticku rezonanciu s fixnym polom tieto nase musia
menit intenzitu pola (a tym aj prud) podla energie prave cirkulujucich
castic. Cim je energia vyssia (ich "rychlost", resp. vhodnejsie moment)
tym silnejsie pole treba aby obiehali po drahe s rovnakym priemerom.
Ak si dobre pamatam tak z nuly na 8.5T sa dostanu za nejaku pol hodinku.
Limitacia rychlosti narastu je indukovane napatie na cievke a vykon
ktory treba na vytvorenie magnetickeho pola. Na cely ring treba prikon
radovo 50MW pocas tej pol hodiny pre narast z 0 na 8.5T.
b.