mrtvy brouk

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Červenec 22 10:37:43 CEST 2007

 22.7.2007, 10:19:34
Dobry den

A to je mate mrtve vsechny nebo jenom ty 3 ?
On i takovy testovaci automat se nekdy pokazi, no a pak tu jeste mate
chybu "lidskeho cinitele".
Bravali jsme kdysi u nas v robotarne dva typy IC od Zetexu v pouzdre TO92.
Jeden byl ala TL431, druhy nejaky reser pro MCU, vse v milionovych
serijich, napaskovane pro strojni osazovani. A stalo se jednou ze
prislo nekolik kotoucu (a 2000 kusu), kde byly oba typy volne
namixovane na jednom pasku.
Skoncily v popelnici, nasim nakupcim se to nevyplatilo reklamovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz