mrtvy brouk

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Červenec 22 01:25:38 CEST 2007

Na spodku se pise, ze to je z Thajska.

Pokud jde o testovani , tak je to asi tak, ze i testovani neco stoji u nekterych IC je dokonce testovani nejdrazsi vyrobni polozkou a tak se vsadim, ze si lze vyrobu IC objednat i bez testovani. Statisticky to nemusi byt spatne rozhodnuti.

Chybejici chip v pouzdru je trochu neco jineho, ale pri spravne souhre okolnosti muze ocividne dojit i k tomu.

stala  se mi taková věc - před lety jsem si nechal dovézt od již
neexistující firmy Temic integráče do DCF přijímačů.
http://www.vaelektronik.cz/fotky/brouk.jpg
Byl to dovoz z Číny, prý tam mají zásoby a po skončení výroby s tím
kšeftují. Podle spodku je to vyrobeno na Taiwanu. Teď jsem našel tři "úplně
mrtvé brouky" což mi bylo podezřelé. Nebral žádný proud, ne žádném vývodu
nebylo napětí. Jeden jsem odbrousil.
http://www.vaelektronik.cz/fotky/mrtvybrouk.jpg
Nebyl tam čip, dobrousil jsem se z vrchu přímo na nosnou destičku.
Předpokládal jsem že všechny vyrobené integráče se měří a třídí. Nebo snad
ne ???

Anděl