Chci "videt" na 6 GHz (10) jaky merak poridit?

Libor libor@netron.cz
Sobota Červenec 21 18:01:51 CEST 2007

Jeste co se s tim da merit :-)

S power meterem jen ten utlum, pripadne pokud mate jeste odbocnici ,
nejlepe dualni muzete zmerit i reflexi a z toho pocitat i SWR , cili jak
kvalitni je antena.
Dualni odbocnice  jsou vsak drahe ja jsem poridil opravovanou a
kalibrovanou HP od 2 do 18GHz za 350 USD.

Pokud  mate i N Analyzer  vidite krasne i prubeh od - do -  nastavene
frekvence na rozmitaci. Cili nejakou spojitou krivku, a jelikoz jsou tam
kanaly 2 , respektive na 560tce je moznost jeste volby  odectu sond A -R
,  B - R
 Tak muzete merit signal pred testovanym zarizenim, primo z rozmitace a
pak za zarizenim.

Takze jeste jednou shrnu. Rozmitac - sweep generator , jsou i do 8GHz a
do 6GHz. obocnice, nelepe dualni, dale pak power meter,  nebo rozmitac,
network analyzer + sondy a swr brigde. , k tomu bych doporucil
prislusenstvi za babku jako utlumovy clen , terminator...

Pokud budete mit stesti taxe hrave vlezete do 2000USD za vsechno a rada
veci z toho bude guaranted working condition ;-)

LK