Zavada klimatizace

hwmp hwmp@mikroservis.cz
Sobota Červenec 21 15:04:39 CEST 2007

Zdravim,

Ano, skutecne to topilo. Nicmene diky Vasi rade jsem se sel podivat
na ten ventil a nahodou jsem si povsiml prodrene izolace na jednom
z tech dratu k ventilu. V tom miste se ten drat dotykal plechove kostry
a proto ten ventil nesepnul....  Zrejme to bude ovladane nejakym malym
napetim, ze to prezilo ten zkrat.... To napeti jsem uz potom nemeril
(na obou stranach jsou ty draty zalite do nejake tvrde hmoty),
nicmene v okamziku, kdy jsem drat oddalil od toho zkratu se okamzite
zchladily trubky a tak (tuk, tuk) doufam, ze je vystarano...

Jeste jednou dekuji za radu.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz