PIC18xxx - INT0 interupt

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Červenec 21 13:51:30 CEST 2007

> Zkousim preruseni na PORTB0 a nechce to fungovat. Ale PB0 mam vystupni a
> pokousim se vyvolat preruseni softwarove. Nevim jestli je to korektni
> postup.

V datasheetech se mi nepodarilo najit nic, co by tuhle moznost vyvolani
interruptu jednoznacne potvrzovalo nebo vyvracelo. Nicmene pokud chcete
  normalne vyvolat preruseni zvenci, tak tam neni zadny problem. A pokud
chcete vyvolat preruseni INT0 zevnitr, tak neni nic jednodussiho, nez
nastavit INT0IF = 1, to funguje urcite.
Jinak zkousel jsem simulovat vyvolani INT0 zapisem na RB0 a nepodarilo
se mi preruseni vyvolat - chtelo by to ale zkusit v realu (coz jste asi
uz udelal), protoze MPLAB SIM bych nepovazoval v tomto smeru za
dostatecne verohodny. Nicmene jak jsem psal, zevnitr jde preruseni
vyvolat nastavenim IF, takze pokud potrebujete tohle, tak zapisovat na
PORTB vubec nemusite.

Lukas Grepl