Piatok: LHC Sector 7-8 powered up

Jakub Šerých serych@panska.cz
Pátek Červenec 20 20:41:43 CEST 2007

Z testovacich duvodu bych to chapal, ale: "...a postupne chcu prejst na plny
prud 12kA..." mi zni, jako by to pak uz pod tim proudem bylo trvale. Pokud
tomu tak je, proc se magnety krmi proudem, kdyz urychlovac jeste relativne
dlouho nepojede? Nebo to jen budou na 12kA testovat a pak to zas "odbudi"?

Jakub Serych