Zavada klimatizace

hwmp hwmp@mikroservis.cz
Pátek Červenec 20 16:23:22 CEST 2007

Zdravim,

asi pred dvema roky jsem si poridil v Bau...xu splitovou klimatizaci.
Presne po skonceni zaruky "odesla", a to takovym zpusobem,
ze misto aby chladila, tak topi.... Zkousel jsem vsechny chladarske
firmy v okoli a nikdo s tim nechce mit nic spolecneho, ani dokonce mi
nechteji provest nejakou diagnostiku.... Jeden opravar mi dokonce
tvrdil, ze je vadny kompresor - ovsem nejaky pohyb media tam byt musi,
to by to jinak snad ani netopilo....

Spise si myslim, ze nejakym zpusobem odesla logika rizeni, ovsem
to nemam ani tuseni, zda se da nejak "amatersky" v klimatizaci
neco opravit....  Ma s tim nekdo zkusenosti ?  Pripadne nejake schema ?
Oni ty levne klimatizace asi budou vsechny stejne......

Dekuji

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz <http://www.mikroservis.cz/>