Re: procesor LX800

hwmarek@seznam.cz
Pátek Červenec 20 16:40:53 CEST 2007

No dle jejich vyjadreni je to na platforme x86 rozumny procesor pro embedded pouziti.
Porovnavali jsme zakladni desky via epia a desku co mela procesor lx800 a vyhrala lx800 v pro nas dulezitych parametrech
byla lepsi.
Pro eagle mi nikdo nenabidl ale nabidku jsem dostal na orcad a nejaky mentor. Orcad je dle kolegy stejny jako eagle
a ten mentor je nejaky zahranicni program co tady nikdo nepouziva.
Myslim ze urcite to nebudeme delat v jinem programu nez eagle prece jen neco stal a je to profesionalni program
a je tady hodne rozsireny takze kdyby nebyl dobry tak ho tolik firem nepouziva.
Budeme tam pouzivat pameti DDR1 a ne DDR3 takze to zas tak slozite prispusobeni nebude.
zatim jak jsem psal bysme potrebovali schema at muzeme z neceho vychazet, pameti treba se daji pripojit jen na porty pro pameti
ale ostatni neni tak jednoduche.

Marek