5 expanderu PCF8574

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 20 15:34:16 CEST 2007

To ja vim, ze ne, ale nemusim resit obousmernou komunikaci po jednom
dratu - proste jednim smerem jde Tx a druhym Rx a nemusim resit
pripadnou moznost kolize.

No ja jsem dodnes zil v domeni ze USART umoznuje vysilat asynchonne nebo
synchronne.

S SPI alespon u nevyspelych MCU to nijak nesouvisi - SPI je povesene
uplne na jinych nohach.

Radek Vicek