5 expanderu PCF8574

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 20 14:52:08 CEST 2007

No spis to vidim na USART a nejaky vlastni protokol - melo by to tu
vyhodu, ze muzu spinat libovolny i/o bez toho abych byl nucen odvysilat
cele shift registr, kde se muze neco pomrvit.

Takzhle odeslu 8b kde bude adresa pinu (to muze byt klidne 7b) a
posledni bit bude jeho stav plus poslu jeste nejake zabezpeceni, aby
byla jistota, ze nesepne neco jineho coz by byl pruser. Takhle pockam na
to az mi PIC-expander odpovi zpatky OK a mam jistotu, ze je to prijato.
Tohle je velka vyhoda proti i2c.

Radek Vicek