5 expanderu PCF8574

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červenec 20 14:39:15 CEST 2007

Ja len, ze to laka (láka a aj ľaká... :-) )

Ak ste si isty tou dlzkou, tak hoci aj I2C/SPI, co je poruke; a hoci aj
tie sproste shiftregistre. Ale ak sa pouzije jednocip, da sa pouzit aj
take nieco ze master bude vysielat o nieco pomalsi SPI-ovity tok (to aj
u HW SPI mastrov obvykle ide nastavit aj na dost pomaly), ale slave si
bude vzorkovat "clock" "manualne" a urobi na nom urcite odchlpenie (a
prip. aj na datach viacnasobnym vzorkovanim) - ten slave aj tak zvacsa
nema co robit, tak co. Tymto by sa to mohlo stat vcelku dost nepriestrelnym.

Inak ja konkretne I2C nemam moc v laske, ale to je na dlhsie rozpravanie.

Inak vo vseobecnosti jednocip ma vyraznu vyhodu len vtedy, ak je nejaka
sanca tie udaje nejako predzut ci pozut (po- je tu v zmysle latinskeho
post- ). Napriklad, ak by bolo treba blikat ledkou, tak to by ten slave
zvladol a master by sa o to nemusel starat (mno dobre, to bol velmi
trivialny priklad...). Inaksi priklad je napr. klavesnica PC, to je
jasne oddelitelny - defakto tiez expander - s predzutim udajov.

wek