5 expanderu PCF8574

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červenec 20 13:52:51 CEST 2007

Miroslav Sinko wrote:
 > Nahodou som narazil na toto, ale neviem, ako s dostupnostou..
 >
 > http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=531

... mno, tych rieseni je nepreberne mnozstvo; ak by boli ine kriteria
ako dostupnost v drogerii, napr. keby islo o minimalne rozmery, tak by
sa mohlo pouzit trebars 2x toto (a este by nejake gulicky ostali volne):

http://www.stmicroelectronics.com/stonline/products/literature/ds/13018.pdf

> Pripadne riesenie, za ktore tu kamenuju :-) 2x ATmega8. Ma TWI
> rozhranie (v 2-wire rezime je to inac nazvana I2C). Pripadne pripojit
> klasickou RS232. Jedina Mega16 (a podobne) Vam poctom pinov nepostaci..

Mno jasne, ked sa vezme nevyzrety poloamatersky jednozdrojovy jednocip,
tak je to tazko. Na druhej strane, hodte do keilovho vyhladavaca
poziadavku na '51 s min. 35 I/O a vypadne 209 odkazov... :-)

wek