5 expanderu PCF8574

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červenec 20 13:36:59 CEST 2007

74HC595
(shift register typu SIPO + latch)
stoji pat patdesiat a maju ho v kazdej drogerii
ak ma to nestastne PICko co pouzivate hardwarove SPI (master) tak je to
brmbrmbrm, ak to nema, tak brmbrm. Treba davat pozor na dlzku a
zatazenost clocku (to najma ak by ste to trebars chceli tahat mimo DPS;
a pri dlhsom kabli aj presluchy a odrazy a podobne opicinky).

Tych moznosti je samozrejme ovela ovela viac, nieco je nadskrtnute
trebars na http://www.8052.com/faqs.phtml?FAQ=126158 .

wek