5 expanderu PCF8574

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 20 12:58:59 CEST 2007

Dik za info to jsem nevedel - ted studuju DS od TI, ktery se zda
nejpodrobnejsi - tech DS se toula na netu plno.

Jedna se zatim o vyrobu funkcniho prototypu s tim, ze cilem je
samozrejme komercne prodavane zarizeni v mnozstvi naprosto
neodhadnutelnem vzhledem k celkem vysoke cene jednotek az desitek tisic
euro. Vzhledem k teto cene neni cena soucastek nijak kriticka spis mi
jde o spolehlivost.

Radek Vicek