audio pres USB + ulozeni na disk

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 19 23:11:05 CEST 2007

Zdravím,
teď nevím, jestli se neozývám moc pozdě, ale s tímhle občas děláme.
Koukněte třeba na PCM2900 nebo TUSB3200 a podobné obvody, všechno dělá
Texas Instruments. Vypadá to složitě, ale není to tak zlé.

Ivo Strašil

tel. 721 735 988
e-mail ivo@strasil.net

Vývoj elektroniky - www.strasil.net
EGMedical, s.r.o. Křenová 19, 602 00 Brno
tel 537 014 201 fax 537 014 202