ADSL modem, napajeni drive : [OT] internet pres UPC

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Červenec 19 16:48:11 CEST 2007

Inspirovali jste mně k experimentu s mým Zyxelem  p 660ru.
Původně měl AC zdroj na prázdno skoro 16V.
Zkusil jsem ho napájet DC, jede.
Zkusil jsem snížit napětí na 12V jede dál, jen led PWR začala svítit červeně. Poznal podpětí, ale jede dál a v logu žádné hlášení. Zatím to tak nechám a uvidíme, asi ho budu napájet z PC zdroje, ze serveru.
Lubor