Oprava pracky Eurotech

Jiri Splichal splichal@pulp.cz
Čtvrtek Červenec 19 08:29:49 CEST 2007

Dobry den

tato stara pracka ma take jen mechanicky programator,ale  ridici
jednotka by mela byt takova krabicka ,do ktere
vedou vsechny vodice z motoru..Je prisroubovana v leve dolni casti a je
v ni nejaky IO a nejake vykonove spinaci soucastky na spolecnem
chladici..Ale vypada v poradku.Asi to bude vadne vinuti motoru.Zjistil
jsem,ze bez pradla se motor roztoci,ale pri zatizeni pradlem zacne
vydavat ty zvuky a jen se cuka :-( Mozna do nej trochu natekla voda.
Ale stejne jdem dnes koupit novou...

Diky vsem za odpovedi.

--
Jirka