IP-RCA kabel pre autoradio Pioneer

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Červenec 18 21:43:43 CEST 2007

Sice je monopolistický, ale velice jednoduchý, pohodlný a hlavně je to
zdaleka nejlevnější varianta platby. Bankovní převod do zahraničí mně vyjde
minimálně na nějakých 200Kč a to je jenom to, že někam pošlu peníze. Tady
prostě kliknu a všechno to udělá za mě s minimálními nebo žádnými poplatky.
Navíc u spousty prodávajích ručí PayPal do určité výše (obvykle 200-500
GBP), takže když na mě někdo udělá švindl, PayPal by to měl zaplatit,
naštěstí jsem to ještě nikdy nemusel testovat, ale věřím, že to opravdu
funguje...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death