Digi kamera Sony - nejde vytahnout DVD

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Červenec 18 16:32:52 CEST 2007

Zkuste vypnout, příp. vytáhnout zdroje a při zmáčknutém Eject
zapnout(vložit) nějaký zdroj a power On.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: <pminar@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 18, 2007 3:41 PM
Subject: Re: Digi kamera Sony - nejde vytahnout DVD

Nouzove otereni by se hodilo, ale bohuzel nema (nebo je v tom jiny figl).
Pritom to do posledni chvile nahravalo. Znamy pak misto jednoho zmacknuti
tlacitka "Otevrit", zmacknul dvakrat a uz to bylo (nahoda nebo souvislost
jako prase). Cele se to jevi, jako kdyz je DVD poskrabane a kamera se jej
pokousi precist (nebo zakoncit stopu), ale bez vysledku.

--
            Měřák

> Od: tomasek@etf.cuni.cz

podobne), ze nejde vytahnout miniDVD?
priprave k otevreni to hazi chyby Drive error atd. Jelikoz uz ji znamy
nema v zaruce a s rozebranim to vypada spatne, tak jej asi servis nemine
(ale co kdyby).