"vypalene" lcd ???

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červenec 18 00:57:13 CEST 2007

--- Slavomir Tomascik <stomascik@gmail.com> wrote:

> Aj ked sa v LCD velmi nevyznam, napada ma este jedna vec -
> nemaju tie nove moduly vyrazne nizsiu spotrebu? Mozno nove po
> vypnuti napajania jednoducho ten naboj neodvedu, a trva to zopar
> hodin kym zmizne. Nedal by sa zabezpecit neaky reset pred
> vypnutim napajania? Pripadne vypinat s vymazanym displayom.

Na tomto asi nieco pravdy bude. Mam vlastnu skusenost s mojim mobilom
siemens ME75, ze ked ho vypnem korektne, tak samozrejme display je
cierny, uplne off. Ale ked som (nedopatrenim (viac krat)) vybral
baterku pri zapnutom mobile, tak posledny zobrazeny "obraz" bol
viditelny este par minut vo forme slabnuceho ducha.

miro

Expecting? Get great news right away with email Auto-Check.
Try the Yahoo! Mail Beta.
http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/newmail_tools.html