"vypalene" lcd ???

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Červenec 17 17:24:29 CEST 2007

Da se to odtranit vhodnym rizenim panelu, ale nereknu jak, pac ja jsem
to nedelal, Jedna se o nahromadeni naboje na jedne elektrode a on tam
jakoby zustava stin. Je to do urcite miry vratny jev. je to casta chyba
vyrobcu zarizeni a je casove narocne prijit na to jak to odstranit.
Pokud se tim vubec nekdo zabyva.

mam dojem ze u plazem se jedna o luminofor. Kdyz je zobrazovano v
inverzinch barvach tak je vyuzivan (resp nevyuzivan) luminofor danych
barev. Zde se jedna o castecne vratny jev. Proste za urcitou dobu to tak
zustane, presny fyzikalni princim proc neznam, zda se ze vyrobci panelu
jsou skopi na informace nebo to nevedi nebo me to nekde malo prasilo (ta
informace).
ced