Digi fotografie

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Úterý Červenec 17 13:25:07 CEST 2007

Používám už několik let Droxi.cz, spokojenost veliká, ceny nízké, manipulační poplatek 39,--. Vyzvednutí ve zvolené Droxi prodejně, nahrání fotek on-line nebo pomocí ofline klienta (Win), umí i různé formáty v jedné zakázce, fotodárky, alba atd.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Brandejs Petr
Sent: Tuesday, July 17, 2007 1:07 PM
To: 'Hw-list@list.hw.cz'
Subject: RE: Digi fotografie

Nejlepší výsledky mám s digimax.cz. Sběrna je u nás ve městě, když to k nim  nasypu po netu do 14 hodin, tak je to druhý prac. den odpoledne na sběrně k vyzvednutí. Ma- nipulační popl. 0,- Kč, navíc v zásilce máte zdarma fotoprint (náhledy). Podmínkou je stejná šíře a typ (lesk/mat) a od každého souboru 1 fotka (když chcete víc stejných fotek, tak to chce poslat na každou separé soubor. Kromě fotek lze objednat další kravinky s Vašimi fotkami (hrníčky, trika, podložky pod myš atd.).

Ceny (10 x 15  - ale až 25 cm! za jednotnou cenu): 3,90 (100+ : 2,90)

P.B.