OT:nespravne povolanie

aze azehw@volny.cz
Úterý Červenec 17 12:42:17 CEST 2007

Já tedy operu nemusím, ani světoznámí tenoristé mne nijak neberou a
super-sr(t)ágory zcela ignoruji, ale tohle je něco jiného...
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 17, 2007 12:26 PM
Subject: RE: OT:nespravne povolanie

Tak to jsem si pustil 2x, pokud je pravda, to co je prezentovane a to co ten
chlapek predvedl je neskoleny hlas tak klobouk dolu a tise mu závidím.
Nessum Dorma z Pucciniho - Turandot není sice nijak obzvlaste tezka, ale ten
chlapek to podal s vrelosti v hlase, kterou nenahradi ani profesionální
dokonalost Bocceliho, kterého jsem si pro srovnani pustil hned potom.

Podotykam, ze na SuperStar jsem alergicky a psoudo umelce,které nam cpe
cesky show business jsem vice nez alergicky.