Komerce: pouzite GPSky TIM-LC

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Červenec 17 09:19:32 CEST 2007

Zdravim vsechny,
moc se omlouvam, ze mi ta odpoved tak dlouho trvala, ale byl vikend a
jeste jsem zkousel zastihnout reditelku, jakozto nejvyssi moc, ktera
muze stanovit tu cenu, po ktere se tady ptate, coz se zatim nepovedlo a
nevim jestli tento tyden povede :( Takze cenu dodam jeste pozdeji.
Chceme se jich zbavit nejlepe vsech naraz, tudiz pokud mate zajem jen a
jen o 2 nebo tri, nejspis to neklapne. Jedna se o trochu starsi typ (rok
2004-2005), nicmene funkcni a co do "presnosti" a citlivosti obstojne.
Strucny datasheet najdete na:

http://www.hysteria-metal.cz/temp/TIM-LC_Prod_Summ.pdf

Pokud bychom se domluvili, zaslu i dalsi dokumentaci + prakticke
poznatky a zkusenosti.

strucna charakteristika:
=========================
SMD modul 1x1(palce)