[OT] internet pres UPC

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Červenec 16 18:39:52 CEST 2007

Len na porovnanie. Mam WiFi klient Wline W3000G, zerie 3W plus
originalny zdroj do zasuvky (trafko) zerie tiez 3W. Dalej mam
router/firewall Alink BR4 so spotrebou 4W + zdroj 3W. Dokopy teda 13W.
Nie je to hrozne, ale nebavilo ma ani mat 2 samostatne zdroje. Tak som
si prisposobil spinany zdroj do zasuvky od pokazeneho scannera z
originalnych 15V na 12V (odporovy delic v spatnej vazbe). Prirobil som
sietovy vypinac + LED a upevnil napevno do mojej "serverovne". Zdroj
napaja oba zariadenia a cele ma odber 8W. Samozrejme, ked nepotrebujem
siet s druhym PC v inej izbe a ked nesurfujem, tak to vypinam. Nabeh po
zapnuti je rychlejsi ako nabeh PC, tak ma to ani v nicom neobmedzuje.

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/chodba_kabel/5_zdroj_k_wifi_a_routru/DSC07705_resize_rotation.JPG

miro :-)

--- "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz> wrote:

> Jo ty zdroje ( klasická tráfka) maj i v klidu cca 4W bez zátì¾e. Ono
> vùbec v¹echny tyhle adaptéry s poddimenzovanými trafy jsou súèinností
>
> trochu vedle.
>  Jinak Xavina je takovej malej èínskej ¹mejd :-(     Je u ní problém
> malou NAT tabulkou.
> Celkovì má pøíkon 7-10W.  To je celkem snesitelný , mìsíènì je to do
> 30kè. Jinak je divný, ¾e funguje na ss napìtí. Tøeba Speedtouch a
> dlink
> to neumí..... asi pou¾ívaj st na výrobu nìjakého  -napìtí.
> Stejnì tak wifi adaptéry jsou do 10W. Ale hlavnì je mo¾nost to
> [...]

Get your own web address.
Have a HUGE year through Yahoo! Small Business.
http://smallbusiness.yahoo.com/domains/?p=BESTDEAL