[OT] internet pres UPC

Mates kmates@iol.cz
Pondělí Červenec 16 16:08:19 CEST 2007

UPC vyuzivam asi 6 let. Pocet kratkodobych vypadku sluzby (v lokalite
Pha4) za tu dobu by se bez nadsazky dali spocitat na prstech jedne ruky
+ 1 asi 5 dni za ktery po velke korespondenci priznali slevu. Co je vsak
NAPROSTO TRAGICKE je komunikace ze zakazniky - jeste ze to neni potreba
absolovat casto. Pokud jste "bezny" uzivatel asi se neni ceho bat, pokud
mate specialni pozadavky, jsou pouzitelni ale cas od casu s problemy.
Ted napriklad TRVAJI na tom ze pokud mate pevnou IP MUSITE pouzit DHCP.
K.M