*SPAM* Re: [OT] internet pres UPC

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Červenec 16 15:59:43 CEST 2007

> To je skoro jako začátek flamewaru ;) Ale k tomu jen tolik, že ADSL
> jsem neměl od Telecomu, ale od Tiscali. Můj skromný dojem je, že malý
> provider se musí sakra snažit o každýho zákazníka, na rozdíl od
> molochu Telecom/O2, kterej prostě vyhodí pár milionů za reklamu a
> zákazníci přijdou sami...

Ano, to jsem mel na mysli.

> Wifi jsem kdysi zkusil, na malou krabičku u okna v mizernejch
> podmínkách (to 2. patro), pár měsíců (tj. asi 2-3) to běželo, ale pak
> to začalo zlobit jak kdy.

> Taky nevim jestli myslíte komerčního wifi providera nebo komunitní
> wifi síť - rozdíl patraný na první pohled, provider za to bere peníze,
> komunitní síť je prostě hoby několika lidí.

Spis komercniho providera. Ono na to hobby obcas neni cas a takovy
vypadek se muze i protahnout a pak, nikdo nemuze rikat to, ze kdyz
internet nejde tak at s tim nekdo kouka rychle neco udelat. Proste k
tomu tak clovek musi pristupovat, je to zadarmo nebo za par korun, ale
mohou (ale nemusi...) s tim byt problemy.