[OT] internet pres UPC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červenec 16 15:27:09 CEST 2007

Moc ne, zásuvku UPC už v bytě mám, navíc i tak by instalace byla za
korunu (nebo zdarma?), zatímco pro připojení do komunitní sítě bych
musel natáhnout ethernet kabel až na střechu (bydlim v 2. patře, barák
jich má celkem 8), tam někam umístit krabičku na wifi, další kabel
natáhnout k anténě, tam umístit anténu. Celkově by to sežralo dost
peněz, ale hlavně času. A nakonec - za stálý připojení se i v tý wifi
síti něco platí, nevim přesně kolik, ale okolo 400 to bude určitě. A
to je prašť jako uhoď, když budu platit podobný peníze kabelovce.

A abych nezapomněl - drát je drát, spolehlivost úplně jinde než
zarušená bezdrátová síť na sídlišti. A když to nepude, mám si kde
stěžovat, zatímco když klekne APčko ve wifi síti, kde nikdo za nic
neručí, mám smůlu a je to jenom na majiteli APčka, kdy to zas pude.

P.K.