[OT] internet pres UPC

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Pondělí Červenec 16 15:26:17 CEST 2007

Ty podradnejsi routery umi i naklonovat MAC, ale je to zbytecne. Zmenu provedete, nez pripojite novou MAC fyzicky.
Mam UPC uz leta a jsem celkem spokojeny, i kdyz jsem se obcas s nimi o neco prel.
Nejvic me vadi telefonovat na zakaznickou podporu, vzdycky je tam hrozna fronta.
Za kabelovy modem se uz neplati zadna zaloha (byvaly to 2000,-). Take zrusili limity na download/upload snad u vsech balicku.
Zkousel jsem Trust a Asus routery a slo to OK.
Dynamicka i pevna (to je horka novinka) IP se prideluje pres DHCP.

Zdravim CK