[OT] internet pres UPC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červenec 16 15:07:22 CEST 2007

16.7.07, Filip Kotoucek <filip.kotoucek@mpmedia.cz>:
> maximalni spokojenost
> vypadky celkem nejsou
> rychlost velmi dobra

To jsem i s tím ADSL, kromě toho, že pevná linka se stala nadbytečnou
;) Ani u ADSL jsem nezaznamenal výpadky a na rychlost si taky
nestěžuju.

> modem tusim motorola s USB a ethernetem
> vice pc jde tak ze za to date asus nebo jinej router prave na ten eth..

Dala by se použít i VOIP brána jako router? Například:

http://ekatalog.pocitace.biz/zbozi_detail.aspx?zbozi=78847
http://ekatalog.pocitace.biz/zbozi_detail.aspx?zbozi=55188

(u tý druhý to přímo píšou, takže asi dala)

To jsem se taky někde dočet.

P.K.