[OT] pripojeni sprchove kabiny

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Červenec 16 11:10:59 CEST 2007

No to trafo moc zalite nevypada, je to v krabicce co ma dole dekl a
sroubky... Tim nevylucuje, ze to uvnitr zalite bude. Dam to nad strop a
budu mit klid.
K tomu vyberu - vybiral jsem dlouho a moznosti moc neni, v tehle cenove
hladine je to ovsem nejfestovnejsi konstrukce. Alternativou je vzit neco
kolem 8t, coz vypada, ze se rozpadne jeste nez se do nej vleze, nebo pak
50-100t, coz me stala cela koupelna (tech50) ;-) Taky jsem vahal to
vyzdit, ale to taky neni zadarmo a ta prace. Svetylka jsou mi fuk, ale
kdyz uz tam jsou :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Monday, July 16, 2007 11:05 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT] pripojeni sprchove kabiny

Rychlost vypnuti proudového chranice je podle normy max 1 x
Ihttp://www.bonega.cz/images/elektro/delta.gifN 300, 2 x
Ihttp://www.bonega.cz/images/elektro/delta.gifN 100, 5 x
Ihttp://www.bonega.cz/images/elektro/delta.gifN 40 ms, jinak receno
rychlost je funkci proudu, nicméně videl jsem i existuji i 5ms chranice.

Pokud jde o to trafo, tak bude zalite a bude mit dvojtou izolaci , pokud
je pro vas snazsi umisteni na strop tak proc ne , pro klid duse.

A ja ze si nikdo tu blikající a modre svitici kravinu nemuze nikdo
koupit :-)