[OT] Rekukcni ventily k autogenu?

novotny.pp@atlas.cz novotny.pp@atlas.cz
Neděle Červenec 15 18:21:51 CEST 2007

Mluvil jsem z prodavajicim, sice jsou cca 20let stare, ale nikdy nepouzite (volaake armadne zdravotnicke zasoby), pry jich jiz prodal pres 50 a vsechny fungovaly jak maji.
Pokud jde o vystupni tlak, tak jde o membranovy ventil a tak by tlak na nizkem tlaku melo jit regulovat prave regulacnim sroubem, uvidime. Me se na tom libi, ze to je v chromu a bude mi to pasovat k 2l flasce na medicinalni kyslik, kdyz bude nejhur tak tam prehazim vnitrky z normalniho ventilu na autogen. Teoreticky by tam mohla byt mensi tryska a jinak voleny pomer sil pritlacne a odtlacne pruziny, jinak to je klasicky ventil z te doby, delal se tusim v Choteborskych strojirnach, dnesni GCE.