UART v TTL a I2C konektory - standard?

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Červenec 15 09:39:31 CEST 2007

S jakým procesorem to chcete dělat? Já mám něco podobného s 51, používáme to
i u našich zařízení jako takový servisní terminálek a mám z toho udělaný
třeba i tester na DCF přijímače. Ten program na tester je free, zákazníci co
si přijímače připojují k jednočipům mají kde opisovat. Třeba se vám to
zalíbí a jen do toho doplníte tu I2C.
http://www.vaelektronik.cz/files1/tester.rar
Mám tam svoji jednodrátovou linku a RS232 TTL. (s další krabičkou normální
RS232). Komunikuje to tak, že na výzvu z připojeného systému pošle znak z
klávesnice a přijme řetězec ukončený nulou. Filozofie je taková, že aby to
šlo použít pro malé jednočipy i pro větší systémy, má to "klasický"
terminálový režim, zobrazuje tisknutelné znaky a terminálové funkce jako
CLS, goto xy atd. Takže číssla tam cpete jako řetězec. Pro malé jednočipy se
dají používat netisknutelné znaky jako další řídící příkazy pro dekadické
nebo hex zobrazení binárních čísel a zobrazení předem nadefinovaných nápisů
(2, 4, 8, 16 znaků) zapsáním jednoho znaku.
To jen aby jste třeba nevymýšlel vymyšlené.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 14, 2007 11:57 PM
Subject: UART v TTL a I2C konektory - standard?

Dobry den,

chcem sa opytat, ci je nejaky, mozno nepisany, standard na konektory
pre "RS232" komunikaciu v TTL/CMOS urovni a rovnako na standard
konektorov pre I2C zbernicu.

Chcem si zbastlit jednoduchy pristrojcek: display + uP, ako debug-tool
k vyvijanym uP zariadeniam, ktory bude zobrazovat ladiace vypisy
posielane seriovou (v RS232, aj v TTL/CMOS urovniach), a tiez I2C
linkou. Tak uvazujem, ake konektory a kabliky pouzit. Ak je nejaky
zavedeny standard, pouzijem ten. Ak nie, tak pouzijem samorezne
konektory s vlastnym usporiadanim pinov...

Dakujem,
miro