OT: predzablesk na digitalech (bylo Synchronizátor blesku)

Jan Smrz jan.smrz@honeywell.com
Pátek Červenec 13 10:53:50 CEST 2007

Mam Canon S3 a ten pri foceni ve tme take sviti vsemi barvami.
Zelena - behem zaostrovani promita sachovnici, melo by to pomoci
zaostreni, ale prinos neni nic moc
Oranzova - redukce cervenych oci - fotografovane osoby by se meli do nej
divat, cimz se jim zatahnou zornice a docela to funguje

pozn. treti vyuziti blesku (krome red. cerv. oci a mereni expozice) je
priblesknuti pri ostreni (zrcadlovky Canon). To pomaha hodne, ale zase
je to pro fotografovane osoby pomerne neprijemne

J.S.