Dotaz na PDA

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Pátek Červenec 13 10:52:46 CEST 2007

Zdravím všechny a prosím o radu,

mám PDA iPAQ h4150 a puknul jsem displej, jinak je PDA naprosto funkční
a oprava by stála 5100 včetně DPH a práce.

Má to cenu dávat spravovat, nebo se dá za podobnou cenu pořídit nové PDA
se stejnými parametry?

Neptám se, že bych byl líný si to najít, spíše by mne zajímala Vaše
doporučení.

Parametry:

CPU PXA255 400 Mhz C1, RAM 64MB SDRAM, SD I/O slot, 3.5 inch
transflective color TFT, 240 x 320 pixels, 64K-color, LED Backlight,
Audio record and playback, Microphone, speaker, 3.5 mm stereo audio
jack, MP3 stereo through audio jack, IrDA up to 115.2 Kb/s, Bluetooth
Class II.

Díky moc za jakoukoli radu.

Milan