Re[2]: OT: predzablesk na digitalech (bylo Synchronizátor blesku)

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pátek Červenec 13 10:32:30 CEST 2007

Dobrý den,

Tu oranžovou LED má můj Canon také, ale dá se natrvalo vypnout, a i
tak je expozice s bleskem správná. Ta LED asi nemá s osvitem nic
společného. Zatím jsem to nestudoval, mám ten foťák asi týden.

--
Aleš Filip