Nahrada EPROM 64KB

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Červenec 13 09:36:08 CEST 2007

Starsi verzi datasheetu stahnete treba zde:
http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/A/T/2/9/AT29C512.shtml
tam je i DIL verze.
My pouzivame AT29C040 a Atmel taky prestal delat DIL verze. Daly by se
pouzit i od jinych vyrobcu, ale v zarizeni mame bootloader, ktery do ni
i zapisuje. Stejny kus pouzivamena ukladani dat. Takze bychom museli
prepsat oba programy. Zatim jsme udelali redukci z TSOP pouzdra na DIL.
Vy do ni take zapisujete? Dejte tam 27C512, ta se da koupit.

Martin Hanek