Synchronizátor blesku

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 12 20:10:41 CEST 2007

Ten externě odpalovaný blesk se používá většinou ve studiu jako
doplňovací a nebo se odpaluje někde v interiéru další blesk, který jen
dopňuje třeba zábleskem o strop a zadní část místnosti sílu hlavního
záblesku od foťáku.
Počítá se s tím, že provedete korekci expozice na základě vyhodnocení
histogramu snímku. Na tu automatiku měření se příliš nespoléhá.