AVR s FPGA

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Červenec 12 17:25:02 CEST 2007

"hard" core je vzdy uspornejsie co sa tyka uplne vsetkeho nez "soft"
core. A na AVR je dostatok (az prebytok :-) ) vyvojovych prostriedkov aj
vyvojarov, co sa o NIOSe povedat neda. Dalej sa zrejme rata s moznostou
neskorsej migracie na ASIC a pripadne na pomalsiu a tym padom lacnejsiu
technologiu, kde Vam zrejme ten softcore nebude chodit tak ako ma.

Tych argumentov pre a proti moze byt aj viac, a samozrejme dost zalezi
od uhla pohladu. Pre maloobjemove aplikacie - co je asi predmetom zaujmu
drvivej vacsiny diskutujucich v tejto konfere - zrejme mate uplnu pravdu.

wek