USB a jeho ochrana pred rozdilnymi potencialy

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Čtvrtek Červenec 12 10:18:37 CEST 2007

Psal jste, že je problém v rozdílném potenciálu země. Proč galvanicky
neoddělíte zdroj? I pokud je krabička zařízení kovová a musí být
uzemněná, tak plech konektoru USB nemusí být spojen se zemí.
Pokud má zákazník takto špatné nebo poddimenzované rozvody, je to jeho
chyba. Pomůže například spojení zemí počítače a Vašeho zařízení silným
uzemňovacím vodičem nebo zapojení zařízení do stejné zásuvky jako PC.

Tomáš