Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Červenec 11 11:42:31 CEST 2007

Konecne jsem si nasel trochu casu na vyzkouseni C pro PC. Jaky je rozdil
mezi C++ a C#?
Microsoft nabizi Visual Studio C++ zdarma,ale nemuzu najit licencni
podminky. Ma neco zdarma i Borland?
Zatim si to chci vyzkouset, ale chci si napsat testovaci programu ruznych
zarizenich pripojenych na COM porty. Ktere prostredi je pro to vhodne?

Hlavim cilem je ladeni apilkaci pro jednocipy. Pujde nasimulovat preruseni
co 1mS?(spousteni nekolika funkci kazdou milisekundu) Bude to PC stihat?

Taky jsem se dival po knizkach, je jich strasne moc. Nevim co koupit.

Michal Gregor