odpájení SMD

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červenec 11 00:06:13 CEST 2007

uz sa tolko nevychvaluj ze mas metcal. Ale funguje to presne ako mi
kolega hovoril. Doniesol si tu stanicu so sebou z USA, raz mi ju dal do
ruk ze na vyskusaj si a clovek sa hned stane zavisly. Tak sme ju kupili,
ukazal som ju tebe a kupili ste ju aj vy :-)))
Ten napad s ohnutym plechom je velmi dobry, nie vsetky nastavce sme
kupili, asi vyskusam vyrobit nieco podobne pre SMA konektory. Celkom som
sa s nimi minuly tyzden vytrapil.
b.