odpájení SMD

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červenec 10 19:43:17 CEST 2007

PLCC32 (BIOS flash) som odpajkovaval tak, ze som po uhloprieckach
podvliekol drot, hore zviazal - aby bolo za co tahat. Potom som po
celom obvode IO pridal _vela_ pajky, postupne nahrial pajkovackou ERS50
a potiahol hore. Nahrievanie trvalo relativne dlho, ale napodiv to
flash aj prezila :-)

miro

Food fight? Enjoy some healthy debate
in the Yahoo! Answers Food & Drink Q&A.