[OT] Ochuzený uran

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Červenec 10 17:52:45 CEST 2007

> Nene to co jsme myslel bylo pasove a hmotnost snad 46 tun. Delo bylo
> umistene podobne jako jsou rakety na tech kolovych nosicich a cele to
> zvedal hydraulicky pist jak na nakladni sklapecce. Bylo to docela
> hovadske nebot ten 15m lauf to umi zvednout snad az na 60st elevace.

Aha, takze samohybne delo 2S7
http://www.enemyforces.com/artillery/pion.htm a to mozna bylo skutecne
nejvetsi ve vyzbroji. To co jsem myslel ja bylo vetsi a bylo to na
kolovem podvozku, myslim, ze prave toho MAZ-543. Ale byla to jen
demonstrace, ze takove delo muze SSSR vyrobit a pouzit, existovalo jen
par kusu, do vyzbroje se to nikdy nedostalo a nikdo si moc nedokaze
predstavit jak by se s tim jezdilo a strilelo.

> Zrovna pred tydnem jsem se na to dival na kabelovce, kde byl porad o
> ruznych uchylech co tyhle krapy sbiraji. Ma to nejakej amik a pobavilo

Kdyz maji na naftu...

> me, ze kdyz s tim vyjel tak na dverich mel malej ceskej kulatej znacek.

No mohlo na tom byt maximalne 5 znaku, vice armad to ve vyzbroji nemelo.

Pavel