Shanim snimace tlaku a zrychleni

Brandejs Petr brandejs@orlik.cz
Úterý Červenec 10 14:06:00 CEST 2007

Se snímači zrychlení nemám zkušenosti (nejblíž jsem je viděl na přípravku, kterým se
zkouší při servisu brzdy na ještěrce:-), ale s tlakem (přetlak, výstup 4-20 mA) nějaké zkušenosti mám. Jakou potřebujete přesnost? Ptejte se...

(Cena cca 18-set;  připojení G1/4, kabel 2 nebo 5m)

ORLÍK-KOMPRESORY výrobní družstvo, Kubelkova 497, 560 82 Česká Třebová
Development  Department
P.Brandejs - Electrical Engineer
tel.: 465 507240
fax.: 465 507286
cell phone: +420 604330454
mailto: brandejs@orlik.cz
ICQ: 217300655
Odchozí zpráva snad neobsahuje viry:-)
Outbound message perhaps does not contain viruses:-)

Navštivte naše stránky www.orlik.cz
Visit ours pages www.orlik.cz

From: buchta@compelson.cz [mailto:buchta@compelson.cz]
Sent: Tuesday, July 10, 2007 12:59 PM
To: "HWList" <Hw-list@list.hw.cz>; brandejs@orlik.cz
Subject: Shanim snimace tlaku a zrychleni

Zdravim, pro aplikaci shanim subj., v kusovem mnozstvi na prototyp.
Kriteriem je hlavne nizka cena a dodavatel, schopny zajistit kusove mnozstvi (tady ted na cene vubec nezalezi, ale podstatne je to pro seriovou vyrobu) a to velmi rychle (tydny)
Taky by to melo mit automotive paramery, zejm. teplotni rozsah.
Snimace zrychleni staci 1 ose, tak do 4G, zkoumal jsem sortiment AD a Freescale, freescale mi prijdou vhodnejsi ale otazka je kde vzit vzorek. Predpokladam koupi samotnych IO, nebo zatim i Eval. Board
U tlaku rozsah do 1MPa, medium vzduch, rozumne pripojeni (treba staci i natrubek+spona)
Ma nekdo nejake zkusenosti?